Landleven Winter 2016 – Zo sprookjesachtig is de Hollandse winter

Culinair, creatief en cultureel genieten van het buitenleven

19 OKTOBER 2016, DOETINCHEM
Samenvatting
Rondjes zwieren over de ijsbaan, nippen aan de glühwein, verwarmen aan een bak dampende erwtensoep. Op 17 en 18 december a.s. vindt Landleven Winter, het warmste winterevenement van Nederland, plaats in het Nederlands Openluchtmuseum in Arnhem. Voor volwassen en kinderen biedt Landleven Winter een dag vol culinaire, creatieve en culturele belevenissen in de fijnste ambiance. Proef van de nieuwste foodtrends én ouderwets lekkere stamppotten, volg inspirerende workshops en luister naar de sfeervolle klanken van de midwinterhoornblazers. En de kinderen? Die vermaken zich op de schaatsbaan, gaan sleetje rijden en leren kastanjes poffen.

Tijdens Landleven Winter staat creatief genieten van het buitenleven centraal, net zoals in het magazine Landleven. Ontmoet de ambachtslieden uit de reportages en doe inspiratie op voor leuke kerstcadeaus. De sfeer en de activiteiten van Het Nederlands Openluchtmuseum in Arnhem maken het winterse plaatje compleet.

Kaarten
Kijk voor het hele programma op www.landlevenwinter.nl. Kaarten voor volwassenen zijn €16 voor kinderen vanaf 4 jaar €12.Wie voor 6 november online kaarten bestelt ontvangt een vroegboekkorting van €2,50 per entreekaart.

Het Nederlands Openluchtmuseum in Arnhem
Hoeferlaan 4
6816 SG Arnhem
Kijk voor routeinformatie op www.openluchtmuseum.nl

Vervoer
Wegens het grote succes van vorig jaar zijn de parkeerfaciliteiten voor bezoekers verbeterd. Ook voor bezoekers die met het Openbaar Vervoer reizen zijn de routes geoptimaliseerd.

Over Landleven

Beleef Landleven is een evenement van het magazine Landleven, een titel van Reed Business Media in Doetinchem. Landleven verschijnt 10x per jaar en heeft een oplage van zo'n 132.000 exemplaren. Kijk voor meer informatie op www.landleven.nl.